۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

نماز

بسم الله الرحمن الرحیم
*آیت الله بهجت از مرحوم آقای قاضی رحمه اللّه علیه نقل می کردند که ایشان می فرمود: اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند! و یا فرمودند: به صورت من تف بیندازد!
*همچنین از مرحوم قاضی نقل است که فرمودند: اگر نماز را تحفظ کردید همه چیزتان محفوظ می ماند.

*بعضی چیزها رو می دونیم ولی بهش عمل نمی کنیم و همش دنبال چیزای عجیب غریبیم تا یه نتیجه بزرگ بگیریم، نمونش همین نمازه. و من الله التوفیق

3 همراه:

محمد مهدی گفت...

سلام
فکر کنم بهترین و حسن دیگر انجام فریضه واجب در اول وقت موجبات انجام حتمی ان را به همراه دارد. شاید دیر وقت خواندن بیشتر منجر به فراموشی و ترک می شود.

نسیم گفت...

ااا گم شده بودی پیدا شدی. خب یه خبر می دادی

محمد مهدی گفت...

سلام
احساس غریبی نه از وردپرس که از محیط اطراف و از دنیای حقیقی بود.
دوست بزرگوار بعد از فی ل ت ری شدن وردپرس به ادرسی جدیدی رفتم. دوست داشتید سر بزنید.
وردپرس را هم همینطوری به روز می کنم.راستی شما هم که فیلترید اخه چرا؟
موفق باشید.